SOMMERCAMP

Klar til 4 dage med efterskolelivets vibes, seje udfordringer og mega fede linjefag? Tjek Svendborg Efterskoles sommercamp – det er liiige noget for dig!

Hæng ud med andre unge, der også er nysgerrige på at smage lidt af efterskolelivet. Få en aktiv uge med fokus på Sport, Medie eller Samfund! Du får chancen for at møde nogle af vores lærere, prøve linjefag, kaste dig ud i nye sjove ting og hygge med andre skønne unge mennesker.

Hvad vil det egentlig sige at gå på Svendborg Efterskole? Tag med på sommerens fedeste camp og find ud af det!

PRAKTISK INFO

Hvis det lyder fedt, så skal du være hurtig. Pladserne er nemlig begrænsede! Husk at skrive, hvilke linjefag du er interesseret i under SE-campen.

Et døgn på SE, er for dig, der er mellem 13 – 16 år

Pris: 1700 kr. Betalingsinfo sendes via mail sammen med bekræftelse.

Datoer:

• den 30. juni kl. 15 – den 4. juli kl. 16

Overnatning: Vi sover i grupper af 4 på vores hyggelige elevværelser. Der er adgang til vores store park og egne badeværelser. Drenge og piger sover hver for sig

Du får som deltager:

• En t-shirt
  • En keyhanger
  • Al kost og logi

undervisere - du møder bl.a.

PAKKELISTE

• Sovepose/Dyne
  • Hovedpude
  • Lagen
  • Tøj der må blive beskidt
  • Sportstøj
  • Drikkedunk
  • Nattøj
  • Håndklæde
  • Badetøj
  • Indendørssko
  • Udendørssko
  • Normalt tøj
  • Tøj til vejret
  • Tandbørste og tandpasta

Ses vi?

TILMELD DIG SOMMERcamp

Søndag d. 30/6 til torsdag d. 4/7.
Alderen er 13-16 år.
Prisen er 1700 kr.