Efterskolernes Aften

Lys i vintermørket - kom til

Efter­skolernes Aften PÅ SE

Bliv en del af en unik oplevelse på Svendborg Efterskole den 10. januar.

Januar er mørk, men behøver på ingen måde være trist. Kom og få en bid af efterskolelivets lys og varme, når vi åbner vores skole onsdag d. 10. januar 2024 kl. 18.00-21.00.

Vores elever og personale vil modtage dig – og du vil have mulighed for at blive vist rundt på skolen, høre om de linjefag, du er nysgerrig på og høre generelt om skolen.

Oplev blandt andet:

• Rundtur på skolen: Dyk ned i SE, test vores faciliteter, tjek klasserne, hyggeområderne og værelserne ud. Vores elever tager dig med rundt på skolen og kan svare på alle dine efterskolespørgsmål.

• Generel information om Svendborg Efterskole i Tinget kl. 18.00 – 19.00 – 20.00 (varer ca. 25 min)

• Mød vores elevfællesskab: Få en fornemmelse af, hvad det betyder at være en del af Svendborg Efterskole. Hør både om vores faglige og sociale liv på skolen.

• Personlige samtaler med de bedste lærere: Tag en snak med vores dygtige lærere og hør mere om vores undervisning, faglige tilbud og eventuelle støttesystemer.

• Udforsk dit måske kommende linjefag: Besøg de 8 forskellige linjefag og se, hvordan de matcher dine interesser. Der er noget for enhver smag!

• Gode snakke og forfriskninger: Slå dig ned i vores hyggelige spisestue, hvor du samtidig kan snakke med de nuværende elever og lærere.

Tidspunkt: Kl. 18.00-21.00 – Ingen tilmelding nødvendig.

Hvis du ikke kan deltage den 10. januar, er du altid meget velkommen til at tilmelde dig en af vores besøgsdage. Vi ser frem til at møde dig.